Pytania i odpowiedzi
Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
Zamówienia
-
Czy jest możliwy odbiór osobisty z magazynu?
Nie ma możliwość odbioru osobistego z magazynu. Struktura sklepu jest rozproszona (tzn. gdzie indziej znajduje się biuro sklepu, gdzie indziej dział kas i księgowości i jeszcze gdzie indziej magazyn), a to nie pozwala na osobisty odbiór towaru i uregulowanie płatności za dane zamówienie.
-
Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta ?
Tak, zamówienie w sklepie akson.pl można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.
-
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o jego statusie. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Historia zamówień”. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Czy mogę otrzymać fakturę Vat do mojego zamówienia?
Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie akson.pl otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu.
Zwroty i reklamacje
-
Czy mogę zwrócić towar?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu w stanie niezmienionym. Zwracany produkt musi zawierać wypełniony formularz zwrotu w formie papierowej lub elektronicznej.
Pełną informację dotyczącą zwrotów można znaleźć tutaj: REGULAMIN w sekcji X Odstąpienie od umowy
-
Jaki jest okres gwarancji ?
Zakupione w Sklepie Akson towary objęte są gwarancją oraz serwisem producenta, importera lub sprzedawcy (gwarant). W przypadku uszkodzenia towaru objętego gwarancją, należy postępować zgodnie z instrukcją obsługi zawartą na Karcie Gwarancyjnej. Gwarancją oraz serwisem towarów zajmuje się serwis Spółki Akson. Warunki gwarancji są w każdym przypadku określone w dokumencie gwarancji wystawionym przez gwaranta. Okresy gwarancji na poszczególne towary określone są w opisie towaru.
W przypadku reklamacji towar należy odesłać wraz z paragonem lub wystawioną fakturą VAT w oryginalnym opakowaniu.
Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (np. paragon fiskalny lub faktura VAT)
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia doręczenia reklamowanego towaru.
Dostawa
-
W jaki sposób dostarczacie paczki?
Zamówiony towar wysyłamy Kurierem DHL lub kurierem InPost.
-
Jaki jest koszt wysyłki?
DHL (za pobraniem): 18 zł
DHL: 15 zł
Inpost Kurier: 15 zł
InPost Paczkomat: 15 zł
-
Moja paczka dotarła do mnie uszkodzona, co zrobić?
W chwili odbioru towaru Konsument zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki. Widoczne uszkodzenia (np. stan taśm, plomb) należy zgłosić kurierowi oraz skontaktować się pracownikiem handlowym Sklepu Akson.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności przesyłki, sporządzonego w chwili odbioru towaru, w obecności kuriera i za jego potwierdzeniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy odmówić jej przyjęcia oraz spisać odpowiedni protokół uszkodzenia. Zgodnie z prawem przewozowym odbiorca przesyłki, który zauważył jej uszkodzenie po odjeździe Kuriera, może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej
-
W jakim czasie zostanie nadana do mnie paczka?
Każdy produkt posiada informację w jakim czasie paczka zostanie nadana. Jeżeli produkt jest dostępny na magazynie, zazwyczaj trwa to 24 – 48h. Jeżeli produkt jest na zamówienie ten czas może się wydłużyć do 7 dni.
Prezentacja
-
W jaki sposób mogę zarezerwować termin na prezentację online?
Tylko użytkownicy zalogowani mają możliwość umówienia się na prezentację online.
Po zarejestrowaniu konta i akceptacji niezbędnych zgód, należy zalogować się na swoje konto.
Następnie należy wyszukać odpowiedni produkt i kliknąć ikonę Dodaj do interaktywnej konsultacji.
Podczas jednej prezentacji można wybrać maksymalnie 3 produkty. Ilość dodanych produktów pokazuję się w prawnym dolnym rogu.
Gdy dodamy już wszystkie produkty, które nas interesują należy kliknąć w Pokaż produkty a następnie Umów interaktywną prezentację. Zostaniemy przeniesieni do strony gdzie należy podać: nr telefonu (niezbędny do potwierdzenia daty oraz godziny); proponowaną datę prezentacji (uwaga: wybrana data nie jest wiążąca i może ulec zmianie); uwagi (w tym miejscu należy podać wszystkie niezbędne uwagi, które mogą być istotne podczas prezentacji np.: jeżeli występują istotne schorzenia, lub gdy np. pacjent nie może używać mikrofonu i będzie używał czatu podczas prezentacji). Następnie należy zaznaczyć Zgodę na kontakt mailowy i telefoniczny i zatwierdzić przyciskiem Umów interaktywną prezentację.
W ciągu 24h nasz konsultant skontaktuje się z Państwem żeby omówić szczegóły i przeprowadzić krótką ankietę dotyczącą prezentowanych produktów.
-
Ile trwa prezentacja?
Prezentacja 1 produktów trwa około 30 minut. Maksymalnie podczas 1 prezentacji można obejrzeć 3 produkty (90 minut). Nie ma możliwości przedłużenia prezentacji ze względu na kolejne spotkania.
-
Dodałem 3 produkty a chciałbym zobaczyć 4
Podczas 1 prezentacji można zobaczyć maksymalnie 3 produkty. Jeżeli chcieliby Państwo zobaczyć więcej produktów, proszę wybrać 3, zarezerwować termin i w Uwagach wpisać czwarty produkt, który Państwa interesuje (nazwa/model) . Nasz przedstawiciel (jeżeli czas na to pozwoli) opowie po krótce również o czwartym produkcie. Jeżeli nie uda się zaprezentować większej ilości produktów, należy umówić kolejny termin prezentacji.
-
Czy każdy produkt z waszej strony można zobaczyć online?
Nie. Tylko wybrane produkty jesteśmy wstanie pokazać online. Są to produkty wylistowane w zakładce SHOWROOM oraz wszystkie produkty które na swojej karcie produktu mają taką ikonę:
-
Czy do prezentacji jest niezbędny mikrofon?
Zalecamy aby osoba która umawia się na prezentację miała włączony mikrofon. Ułatwi to zadawanie pytań. W sytuacji gdy nie posiadają Państwo mikrofonu lub z innych przyczyn nie chcą go załączać istnieje możliwość zadawania pytań poprzez chat – niestety mocno to ograniczy sposób komunikacji.
-
Czy do prezentacji niezbędna jest kamera?
Kamera jest potrzebna tylko i wyłącznie podczas łączenia (wymóg narzucony przez dostawcę oprogramowania). W trakcie trwania kamerę można wyłączyć, lub ją zakryć.
-
Czy prezentacja jest darmowa?
Tak. Prezentacja jest w 100% darmowa i nie obliguje Cię do zakupu wybranych produktów.