0
0
Koszyk

Dodaj do koszyka przedmioty i kup je szybko i wygodnie.

SHOWROOM:

  1. W jaki sposób mogę zarezerwować termin na prezentację online?

Tylko użytkownicy zalogowani mają możliwość umówienia się na prezentację online.

Po zarejestrowaniu konta i akceptacji niezbędnych zgód, należy zalogować się na swoje konto.

Następnie należy wyszukać odpowiedni produkt i kliknąć ikonę Dodaj do interaktywnej konsultacji.

Podczas jednej prezentacji można wybrać maksymalnie 3 produkty. Ilość dodanych produktów pokazuję się w prawnym dolnym rogu.

Gdy dodamy już wszystkie produkty, które nas interesują należy kliknąć w Pokaż produkty a następnie Umów interaktywną prezentację. Zostaniemy przeniesieni do strony gdzie należy podać: nr telefonu (niezbędny do potwierdzenia daty oraz godziny); proponowaną datę prezentacji (uwaga: wybrana data nie jest wiążąca i może ulec zmianie); uwagi (w tym miejscu należy podać wszystkie niezbędne uwagi, które mogą być istotne podczas prezentacji np.: jeżeli występują istotne schorzenia, lub gdy np. pacjent nie może używać mikrofonu i będzie używał czatu podczas prezentacji). Następnie należy zaznaczyć Zgodę na kontakt mailowy i telefoniczny i zatwierdzić przyciskiem Umów interaktywną prezentację.

W ciągu 24h nasz konsultant skontaktuje się z Państwem żeby omówić szczegóły i przeprowadzić krótką ankietę dotyczącą prezentowanych produktów.

2. Dodałem 3 produkty a chciałem zobaczyć 4

Podczas 1 prezentacji można dodać maksymalnie 3 produkty. Jeżeli chcieliby Państwo zobaczyć 4 produkty, proszę wybrać 3, zarezerwować termin i w Uwagach wpisać czwarty produkt, który Państwa interesuje (nazwa/model) . Nasz przedstawiciel (jeżeli czas na to pozwoli) opowie po krótce również o czwartym produkcie.

3. Czy każdy produkt z waszej strony można zobaczyć online?

Nie. Tylko wybrane produkty jesteśmy wstanie pokazać online. Są to produkty wylistowane w zakładce SHOWROOM  oraz wszystkie produkty które na swojej karcie produktu mają taką ikonę:

4. Czy do prezentacji jest niezbędny mikrofon?

Zalecamy aby osoba która umawia się na prezentację miała włączony mikrofon. Ułatwi to zadawanie pytań. W sytuacji gdy nie posiadają Państwo mikrofonu lub z innych przyczyn nie chcą go załączać istnieje możliwość zadawania pytań poprzez chat – niestety mocno to ograniczy sposób komunikacji.

5. Czy do prezentacji niezbędna jest kamera?

Nie, nie wymagamy od naszych klientów aby mieli włączoną kamerę.

6. Czy prezentacja jest darmowa?

Tak. Prezentacja jest w 100% darmowa i nie obliguje Cię do zakupu wybranych produktów.